неділю, 13 січня 2019 р.

Плани до курсів)

У попередньому пості я наврочила собі цілий курс. Так, переклади я люблю. Так, на компаративістиці про них говорю. Але щоб цілий курс!!!
Готуватись я почала відповідально - записалась на семінар перекладачів і два дні побула там білою вороною. 
А тепер мушу набирати м'язів як теоретик.
Ще один дуже важливий і знов ж таки невипадковий курс "Літературна антропологія". 
На жаль, ідеального життя не буває. І в мене не буде спокійних самотніх вечорів біля каміну зі стосами книжок, які я неквапливо гортатиму і струнко складатиму лекції. 
Дисертації нема кінця, мамське почуття вини, "дулний" садочок, - все це і багато іншого перетворять, знаю, підготовку на пекло. Втім натхнення, сподіваюсь, мене не підставить. 
Серед зачіпок: фільми "Human", "Perfect Human", "Five Obstructions" (постмистецтво від постлюдини) і музика "Dead can Dance". А може, ще театр танцю Піни та ритуали Верляни Ткач. Словом, все, що люблю, нехай мені й допомагає.

І вистава!  

Немає коментарів:

Дописати коментар